Miejskie


Szersze, miękkie siodełko, rama najczęściej pozbawiona górnej rury, stylowy wygląd i koszyk zamocowany na kierownicy – tak najczęściej wygląda typowy rower miejski. Kupujemy go z uwagi na wartość użytkową – chcemy łatwo i bez korków przemieszczać się po mieście, dojeżdżać do szkoły, pracy lub w inne miejsca. Chociaż w aglomeracjach poruszamy się przede wszystkim po płaskich (ale niekoniecznie równych) jezdniach i chodnikach, popularne damki mają zazwyczaj amortyzowaną sztycę. Na tych jednośladach jeździmy w pozycji niemal wyprostowanej, więc ograniczenie wstrząsów przenoszonych na dolne partie kręgosłupa i pośladki ma spore znaczenie dla kierującego pojazdem, tym bardziej że w miastach nie brakuje wysokich krawężników. Wybierając rower miejski, warto skupić się również na z pozoru błahych, ale istotnych detalach, takich jak: podpórka (stopka) do parkowania sprzętu, błotnik chroniący przed ochlapaniem, osłona na łańcuch, bagażnik, oświetlenie czy dzwonek. Dokupowanie kolejnych elementów oddzielnie może okazać się dość uciążliwe.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie dla lepszego działania serwisu. Możesz zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Prywatności tej strony. Kliknij tutaj