Nie masz w danym momencie wystarczających środków by zakupić wymarzony przez siebie sprzęt lub odzież? Chcesz oszczędności przeznaczyć na inny, niezwiązany ze sportem cel? Chcesz zakupić coś szybko, w ostatnim momencie na przykład przed wyjazdem? Możesz tego dokonać za pomocą oferowanej przez nasz sklep sprzedaży ratalnej. Nie musisz wychodzić z domu. Wystarczy, że podczas dokonywania zakupów wybierzesz tę formą płatności, a system automatycznie przekieruje Cię na stronę banku, gdzie dokończysz zakupy.

System sprzedaży ratalnej w naszym sklepie obsługiwany jest przez Santander Consumer Bank. Oferuje on możliwość dokonania zakupu na raty na dogodnych dla Ciebie warunkach bez wychodzenia z domu. Od momentu złożenia zamówienia i wybrania tej formy płatności aż do momentu odebrania przez Ciebie towaru wszystko odbywa się niemalże automatycznie. Wystarczy wykonać tylko wszystkie czynności zgodnie z sugestiami systemu Santander Consumer Bank. Ty decydujesz o tym na ile rat chcesz rozłożyć płatność, w jakiej wysokości będą poszczególne raty, jakiej wielkości będzie pierwsza wpłata, jeżeli chcesz żeby była. Masz pełną kontrolę nad całym procesem sporządzania wniosku kredytowego.

Raty w 8 prostych krokach:

  1. Wybierasz interesujący Cię produkt, który objęty jest możliwością zakupu na raty. Nie trudno je zidentyfikować. To wszystkie towary, których wartość wynosi więcej niż 100 złotych. Dodatkowo produkty, które można kupić na raty oznaczone zostały ikonka z logiem systemu ratalnego Consumer Santander Bank, która umieszczona na karcie produktu.
  2. Dodajesz wybrany przez Ciebie produkt lub produkty do koszyka.
  3. Wybierając metodę płatności, zaznaczasz opcję "Kup na raty za pomocą Consumer Santander Bank".
  4. Od tego momentu znajdujesz się na platformie obsługi ratalnej banku Santander Consumer Bank. Wykonując po kolei wszystkie czynności, wskazane przez system. Na tym etapie samodzielnie wybierasz formę płatności, wypełniasz wniosek kredytowy, i wysyłasz go do akceptacji. Należy teraz poczekać na kontakt od pracownika banku.
  5. Wybierasz formę dostarczenia do Ciebie dokumentów, niezbędnych do podpisania umowy. Masz do wyboru dwie opcje: elektronicznie (do wydruku w formie pliku pdf) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Da druga opcja wydłuży proces sprzedaży.
  6. Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych Bank potwierdzi sklepowi, że może wydać towar.
  7. Bank uruchamia linię kredytową, my szykujemy towar do wysyłki w nadajemy paczkę, która może do Ciebie trafić już następnego dnia po dokonaniu zakupu w naszym sklepie.
  8. My otrzymujemy informację o złożonym i zaakceptowanym wniosku i jeżeli wybrany przez Ciebie towar jest dostępny w sprzedaży, potwierdzamy to bankowi.

Procedura jest naprawdę prosta i nie wymaga od Ciebie żadnej dodatkowej wiedzy czy doświadczenia. W przypadku wątpliwości masz do dyspozycji pomoc zarówno naszą jak i pracowników banku. Pomoc możesz uzyskać drogą telefoniczną, mailową lub korzystać z zwartej na naszej stronie i stronie banku bogatego wsparcia.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie dla lepszego działania serwisu. Możesz zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Prywatności tej strony. Kliknij tutaj