Kategorie

Współpraca / Sponsoring

marketing[at]goldsport.pl lub tel. 42 636 22 21

Instytucje.

Współpraca z instytucjami – Gold Sport od lat zajmuje się współpracą z jednostkami samorządowymi, szkołami oraz służbami mundurowymi. Zapewniamy współpracę w kontekście handlowym jak i usługowym. Zaopatrywanie w sprzęt specjalistyczny i akcesoria służb mundurowych, sprzęt sportowy i akcesoria dla szkół. Serwisowanie sprzętu oraz serwis specjalistyczny również po zakończeniu okresu trwania gwarancji.

Skontaktuj się z nami pod adresem tel. 42 636 22 21 bądź mailowo pod adres biuro[at]goldsport.pl

Firmy.

Współpraca z firmami – jeśli szukasz możliwości docenienia swoich pracowników, bądź partnerów biznesowych jesteś we właściwym miejscu. Proponujemy współpracę na kilku poziomach, od kart upominkowych dla pracowników, przez spersonalizowane prezenty dostarczane pod wskazany adres, kończąc na ofertach zakupów masowych dla pracowników. Nasze propozycje są kompleksowe, od przygotowania graficznego, przez konsultacje po pełną realizację. Współpracujemy zarówno w kanale B2C jaki i B2B.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami tel. 42 636 22 21 lub mailowo biuro[at]goldsport.pl

Jeśli masz inny pomysł na współpracę również napisz, bądź zadzwoń.

Promocja / Marketing / Reklama

Szukasz możliwości współpracy na którymś z tych trzech poziomów napisz marketing[at]goldsport.pl bądź zadzwoń 42 636 22 21

Współpracujemy z agencjami promocyjnymi i marketingowymi. Dostarczamy najwyższej jakości sprzęt do konkursów, loterii oraz akcji promocyjnych i reklamowych. Na życzenie klienta zapewniamy pełną identyfikację wizualną firmy lub marki na wybranym produkcie.

Sponsorujemy Współorganizujemy / Angażujemy się.

Organizacja imprez i eventów testowych to tylko część naszych zainteresowań. Zawsze chętnie wspieramy imprezy, które wzbogacają kalendarium wydażeń sportowych w Łodzi i regionie, tym samym współpracujemy z osobami i instytucjami, które cechuje niesamowita pasja. O to kilka imprez w których mieliśmy przyjemność uczestniczyć w charakterze sponsora, współorganizatora czy poprostu angażując się i pomagając wiedzą oraz doświadczeniem:

Bike Orient - edycja 2015, 2016, 2017

Jeśli jesteście znudzeni zwykłymi maratonami MTB, nie kręci was jazda po wyznaczonej trasie a jednocześnie nie możecie sobie odmówić sportowych emocji Bike Orient jest dla was! Bike Orient to nic innego jak seria rowerowych rajdów na oreintacje. Cykl imprez na orientację, organizowany jest przez stowarzyszenie Klub Turystyki Rowerowej BikeOrient od 2007 r. Rajdy adresowane są dla wszystkich zainteresowanych aktywnym wypoczynkiem. Coś dla siebie znajdą w nich zarówno osoby ze sportowym zacięciem jak również amatorzy rekreacji na świeżym powietrzu i wycieczek krajoznawczych. Wszyscy startujący będą mieli możliwość wygrania i wyrwania fajnych nagród od Gold Sport :)

Hurom Cup - edycja 2015

MTB Opoczno Sport Team - ekipa zapaleńców rowerowych, którzy na organizacji imprez rowerowych znają się jak mało kto. Maratony górskie, zawody XC organizowane są zawsze na najwyższym poziomie. Współpraca to czysta przyjemność, a wszyscy startujący będą mieli możliwość wygrania i wyrwania fajnych nagród od Gold Sport :)

Urząd Miasta Poddębice -  2015

Mieliśmy przyjemność sponsorować nagrody w rajdzie rowerowym organizowanym przez Urząd Miasta Poddębice.

Citytrail - partner techniczny - 2014

Cykl rekreacyjnych biegów, odbywających się w głównych miastach Polski o Grand Prix Citytrail zapewne znacie i mieliście okazję startować w biegach. Jako Gold Sport współpracowliśmy przy organizacji Łódzkiego przystanku cyklu, także w naszych sklepach można było pobierać pakiety startowe na bieg.

Car Show Manuraktura - partner stoiska Autoraper - 2014

Największa impreza motoryzacyjna w Łodzi, a my wraz z naszymi markami byliśmy obecni na stoisku naszego partnera, firmy Autotraper. Zachęcaliśmy do aktywnego wypoczynku, i pokazywaliśmy jak genialnie rowery potrafią być rozwinięciem pasji do jazdy pozatrasowej!

Premiera Nissan X-Trail - 2014

Podczas premiery najnowszego modelu X-Trail w salonie Nissan Auto Łódź, pokazywaliśmy i dawaliśmy przetestować możliwości terenowe naszego sprzętu :) Dla fanów eko motoryzacji mieliśmy również  do testowania rowery elektryczne!

Testy snowbaordowe, góra Kamieńsk - oragnizator - 2013

Impreza organizowana z myślą o wszystkich fanach białego szaleństwa, ale dedykowana dla entuzjastów snowboardu. Weekend na śniegu pełen emocji, testowania kolekcji 2014 Gnu, Libtech, Roxy, połączone z grillowaniem i duża ilością śnieżnej zabawy.

Redbull Skim It ! - edycja 2012

Redbull Skim It, to impreza organizowana w samym centrum Manufaktury, zawody skimboardowe z logo Redbulla w samym centrum miasta, na sztucznym specjalnie stworzonym na czas zawodów sztucznym torze do skimboardu. Wraz z naszą marką O'Neill byliśmy tam z mocą nagród!

Frozen Streets - edycja 2012

To już kolejna impreza narciarsko snowbaordowa organizowana w centrum Polski, przy naszym udziale. Tym razem zawody freestylowe w narciarstwie i snowbardzie odbywały się w centrum miasta i do tego na rynku Manufaktury? Oczywiście, byliśmy tam, fundowaliśmy nagrody rzeczowe i kasę do wydania w sklepie Salomon w Manufakturze.

Akademia Nordic Walking - współorganizator - edycja 2010, 2011, 2012

Cykl darmowych zajęć i kursów Nordic Walking mających na celu propagować zdrowy tryb życia, oraz prawidłowe wykorzystanie techniki Nordic Walking. Zajęcia prowadzone przez certyfikowanych instruktorów Nordic Walking, w proces kształcenia wchodziły również wykłady i rabaty u partnerów projektu. Razem z Gold Sport Akademię Nordic Walking współorganizowała C.H. Manufaktura.

Piknik Nordic Walking - współorganizator - edycja 2011, 2012

Pikniki Nordic Walking to jedno/dwudniowe imprezy organizowane wraz partnerami, mają na celu propagować zdrowy styl życia oraz aktywność fizyczną. Pikniki były naturalnym rozwinięciem całego cyklu czyli Akademii Nordic Walking. Podczas udziału można było skorzystać z darmowych lekcji Nordic Walking, porad dietetyków, wykonać analizę postawy ciała oraz porazmawiać z podologiem i fizjoterapeutą. Razem z Gold Sport Piknik Nordic Walking współorganizowała C.H. Manufaktura

Śnieżna bitwa - organizator - edycja 2011, 2012

Premierowe pokazy najlepszych filmów narciarskich i snowboardowych w kultowym łodzkim kinie Charlie, połączone z konkursami, super atmosferą i after party :)

Eudezet Snow Weekend - edycja 2010

Czołówka zawodników free z Polski, oraz zawodnicy z Czech i Słowacji na zawodach narciarskich w centrum Polski? Jasne! Zawody freestylowe w narciarstwie i snowbardzie odbywały w samym centrum miasta na rynku starego miasta w Łodzi. Oczywiście, byliśmy tam, fundowaliśmy nagrody rzeczowe i kasę do wydania w sklepie Salomon w Manufakturze.

Nie tego szukałeś? Poinformuj nas o tym mailowo.