Your cart
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Jeśli nie chcesz iść na kompromis, wybierając odpowiednie stoki, jeśli chcesz być na szczycie swojej formy w każdych warunkach śniegowych, musisz przyjrzeć się bliżej Deacon 80 z XTD tip i tail rockerem. Zbudowane z 3D.Ridge i 3D.Glass oraz w koncepcji 3Radius, dzięki czemu czujesz się jak w domu, gdziekolwiek jeździsz na nartach. Podnosi wydajność narty I przenosi w inny wymiar!
Nowe wiązanie LowRide XL kopatybilne z GripWalk oferuje wyjątkowo niską wysokość dla bardzo bezpośredniego czucia narty i przeniesienia mocy.
DANE TECHNICZNE
3D Radius Sidecut: R1=Tall Radius / R2=Center-Main Radius / R3=Tip Radius
Length Radius Sidecut Weight without binding with binding
162 (R1) 17, (R2) 12, (R3) 20 128_80_111 1782 g 2816 g
167 (R1) 18, (R2) 13, (R3) 21 128_80_111 1831 g 2865 g
172 (R1) 19, (R2) 14, (R3) 23 128_80_111 1920 g 2954 g
177 (R1) 21, (R2) 15 (R3) 24 128_80_111 2000 g 3934 g
182 (R1) 22, (R2) 15, (R3) 26 128_80_111 2056 g 3090 g
Rocker
XTD Tip & Tail Rocker
Rdzeń
3D Full Sensor Woodcore, Poplar/Beech
Ślizg
P-Tex 2100
Zalecane wiązanie
Lowride XL 13 FR Demo GW
Poziom umiejętności
Zaawansowny
Technologie:
3D.Glass
W porównaniu z klasycznymi konstrukcjami z włókna szklanego, trójwymiarowe i wielokrotnie składane warstwy włókna na początku i końcu narty zapewniają większą przyczepność krawędzi i lepsze prowadzenie w zakrętach.
3 Radius Sidecut
Trzy Promienie W Jednej Narcie Dla Maksymalnej Wszechstronności I Stabilności Przy Dużej Prędkości
Powered by Steel
Warstwa stali w nartach zapewnia bardzo dobrą wytrzymałość, kontrolowaną giętkość i zwiększa płynność zjazdu w szybszych prędkościach.
3D.Ridge
Niezwykle efektywna, efektowna konstrukcja nart Völkl. 3D.Ridge to charakterystyczny karbonowy grzbiet, biegnący przez całą długość deski. Pod nim kryje się drewniany rdzeń, który zapewnia większą sztywność oraz lepszą stabilizację. Jest najgrubszy w miejscu wiązania, gdzie narta przenosi największe siły. Idąc stronę przodów, tyłów i krawędzi, grubość rdzenia jest redukowana, a jego rolę zapewnienia sztywności i stalilności przejmuje karbonowa powłoka i tłumik drgań UVO. Taki kształt rdzenia, w połączeniu z nową geometrią, znacznie zmniejsza bezwładność narty w skrajnych miejscach oraz pozwala na harmonijny rozkład jej sztywności, zwiększając dzięki temu czucie podłoża. Zwiększona sztywność poprzeczna, dzięki natychmiastowej reakcji na impulsy narciarza, ułatwia manewrowanie nartą. Uzyskana niska waga narty, przy zachowanych parametrach jezdnych, w niesamowity sposób potęguje możliwości sprzętu. Dynamikę nart z 3D.Ridge można śmiało porównać od bardzo lekkich bolidów Formuły 1, w których zamontowane są silniki o dużych mocach.
Full Sidewall
Bezpośredni i silny przekaz mocy z pełnej długości sidewalla.